Markedsføring

Udskriv
Markedsføring


Massiv markedsføring i ind- og udland
Et samarbejde mellem 19 selvstændige og erfarne udlejningsbureauer gør os i stand til at markedsføre netop dit sommerhus i såvel trykte som elektroniske medier i ind- og udland. Vi bruger en bred vifte af medier med den filosofi, at stor udbredelse giver stor synlighed!

Feriepartner har haft en markant fremgang i forhold til sidste år - og markedet i øvrigt. Denne fremgang skyldes ikke mindst vores konstante og målrettede markedsføring.

 

 


 

 

Eget bureau i Hamburg
Ud over vores lokale bureauer i Danmark har Feriepartner kontor i Hamburg.

I Tyskland er sommerhusferie i Danmark en meget populær ferieform. Og for at markedsføre os og servicere tyskere optimalt, har Feriepartner et selvstændigt bureau i Tyskland med det ene formål at booke sommerhuse for Feriepartner.

 

Feriehuskataloger
Hvert bureau udgiver årligt deres eget flotte feriehuskatalog, hvor de individuelle sommerhuse er præsenteret med alle relevante oplysninger om husene og det lokale område.

Katalogerne trykkes på dansk og tysk, og i nogle tilfælde også engelsk.


Feriehusudlejning via internettet på www.feriepartner.dk

I januar 2007 lancerede vi en helt ny og topmoderne hjemmeside, hvor alle lokalbureauer i Feriepartner er profileret, og hvor alle sommerhuse kan bookes tværs af destinationerne. Feriepartner Danmarks hjemmeside er meget overskuelig og nem at finde rundt på, hvilket gør den meget populær blandt brugerne. Internetbrugere er utålmodige, så det er meget vigtigt, at siden fungerer optimalt. Derfor bruger vi masser af tid og ressourcer på hele tiden at forbedrem opdatere og videreudvikle hjemmesiden.



Alle bureauer har desuden deres egen lokale hjemmeside, og er dermed "sin egen" på internettet.

Med hovedsiden, feriepartner.dk, kan Feriepartner samtidig blande sig med de andre store bureauer ved at have én samlet markedsføringkanal.

 

Markedsføring på internettet
Det bliver mere og mere almindeligt, at kunderne finder deres drømmehus på internettet. 75% af vores udlejning bliver faktisk foretaget via internettet.

Alle sommerhuse bliver præsenteret med beskrivelse, store fotos samt indretningsskitser.


Kunderne kan i ro og mag gå ind på det ønskede feriemål og finde lige netop det sommerhus, de har lyst til at leje.

I forbindelse med de enkelte destinationers hjemmesider vil man også kunne finde oplysninger om aktiviteter og attraktioner i det pågældende område. Internettet er uden tvivl det største og mest effektive medie.

Feriepartner er helt i front, hvad angår profilering på internettet. Feriepartner dedikerer mange ressourcer til markedsføring på internettet og har som målsætning at være markedsleder på dette område. 

  

 

Annoncer og foldere
I løbet af sæsonen indrykker Feriepartner små og store annoncer i magasiner, branchekataloger og dagblade på alle aktuelle markeder. Her er fokus på at målrette budskabet til den pågældende målgruppe. Feriepartner satser stort på Tyskland og har senest udsendt 700.000 foldere målrettet bestemte målgrupper, der er glade for at holde ferie i Danmark.

 

 


Messer
Hvert år deltager Feriepartner på flere salgsmesser i ind- og udland med hovedvægten lagt på det tyske marked, som vores hovedmålgruppe. Disse messer er en vigtig del af den personlige kundepleje, og vi udleverer her et stort antal kataloger til potentielle gæster og fortæller om de forskellige områders tilbud.

Hvem er Feriepartner?

Feriepartner Danmark er en sammenslutning af en række selvstændige udlejningsbureauer.